Matmazelll12 Merhaba bu posttan denk geldim size hamile kalmışsınız sanırım çok sevindim adınıza süreciniz nasıl ilerledi bende 12. Gündeyim ve negatif umudumda yok açıkçası ikinci denemede bayrama denk gelicek sanırım sizin süreciniz nasıl ilerlemişti bilgi verebilir misiniz