Edilann  Merhaba arkadaşlar bugün 12. Gün için test yaptım bu bir durum güncellemesidir :) Bende regl öncesi durum var ama bilemedim Sizde durular nasıl
eliff__ Edilann canım hayırlı olsun bence hamilesin beklenen adet tarihi ne zamandı çünkü benim de iğne gününü saymazsam 12 gün oluyor test yaptım negatif
Edilann 1202 gebelik belirtilerinden hiçbiri yok sadece regl öncesi hisleri var reglime de 3 4 gün kaldı
ingilizceci Hamile olabilirsin. Bende bu ay çatlatma iğnesi koldum kontrol amaçlı test yaptım iğneden sonraki 6.gün aşırı silik bir çizgi vardı yani 7. Güne etkisi vücuttan çıktı büyük ihtimalle. Sizin 12 gün olmuş bence 12. Güne iğne etkisi kalmaz. Kan ver en iyisi :)
Edilann ingilizceci bana da çizgi çok belirgin geldi. Bir iki gün sonra kan vereyim diyorum. Markalar için teşekkür ederim ❣️
Edilann eliff__ tam bilmiyorum çünkü telefonumu sıfırlamıştım tüm bilgilerim gitti. çatlatma iğnesi olduğum gün dolandırılmak üzerdeydim 😂 sanırım bu pazar ya da pazartesi regl olacağım.
Matmazelll12 AnneeeG1 çok sevindim onun adına benimde yarın 12.gun bende kaset test yapıcam 10.gun negatifi
AnneeeG1 Matmazelll12 inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız bende iğne oldum bugün 7. Günüm hayırlısı olsun hakkımızda ❤️🤲