Fatmaacylnn Evrimnbe tam 33 ken gitmiştim 2400 dü 35 te tekrar gitcem bakalım kaç olcak 😍 5 şubat görünüyor doğum tarihi ama o kadar bekliceğini sanmıyorum oğluşumun 🥰
meteninannesi_34 edagll bizde bugün gittik 31 haftadayiz 1700 Gr olmuş doktor bana önden gidiyor dedi normal değilmi kilosu sizcede
Evrimnbe Fatmaacylnn benimde bugün kontrolüm vardı. 32+4 2434 gr 43 cm dedi doğum için net konuşamam 38 de belli olur dedi
aycatutall6121 Fatmaacylnn 33+4 2542 gr 16 ocakta kontrole gel dedi iri bebek olucak dedi benim de şubatta gözüküyor kız bebek Okadar duracağını ben de düşünmüyorum ama belli de olmaz
Evrimnbe Fatmaacylnn evet erkek önden gidiyor ama genelde bu haftalarda kiloları böyle sanırım doktor önden gidiyor diyo
Evrimnbe Fatmaacylnn bazısı son haftalarda kapatıyor o önden gitmeyi doktor da bana kilolu doğacak diyor 4 gibi ama ben 3500 belki diyorum bir de normal doğum istiyorum açıkcası sezeryandan çok daha korkuyorum
edagll meteninannesi_34 Kilosu iyi bencede Bu haftadan sonra çok kilo alımı oluyor Haftalık 250 Gr alıyor birden kocaman oluyorlar ☺️
Fatmaacylnn Evrimnbe bence de 4 olmazlar gibi dediğiniz gibi 3500 anca olur diye düşünüyorum inşallah hayırlısıyla alırız bebişlerimizi kucağımıza 🥰
Evrimnbe Fatmaacylnn sağlıklı olsunlarda doğunca toparlarlar inşallah kiloya çok takılmıyorum açıkcası