SuSerkan bende ikili tarama için gittiğimde 12+1 diye gidip 12+4 çıkmıştı ama hareketliydi çikolata yiyip gitmiştim ve erkek demişti aldırış bile etmedik çünkü hamile oldugumu öğrendiğimden beri kiz hissetmistim iki gun once gitttigimde de 15+3 du hem normal hem renkli gördüm tabiki çikolata yemiştim gösterdi çok şükür önce de de aynı tahmin vardı