baharaa Vajinaya baskı, mesaneye baskı, bel kemiğine baskı, midenin altında toplanma… hepsi son 1 haftada oldu. 38+4… öncesinde sıfır sıkıntı
Civciv53 Gizem-1009 kız artık korkacak ne kaldı 🤣 doğurcan işte ben o haftalarda tuvalette yatıyordum nerdeyse 🤪
Leora Ben 30+2 deyim 28. Haftada başladı bu baskı sık idrara çıkma isteği özellikle akşamları çok rahatsız oluyorum. Karnım sertleşiyor çok kötü ağrı giriyordu ilaç başladı doktor erken doğum olmasın diye günümün çoğunu uzanarak geçiriyorum artık 🥲
zeynosileannis Gizem-1009 bebek doğum pozisyonu alınca baş aşağıya çok baskı yapıyor benim 34. Hafta iki gündür bayağı arttı baskı ilk bebeğimdekinden daha erken oluyor herşey. Sizin 36 da nroaml zaten az bir zaman kalmış
Civciv53 Gizem-1009 hiç korkma seni öylede doğurturlar böylede bende son zamanlarda korkuyordum annem sürekli içinde kalmaz o darlanma diyordu 🤣🤣🤪
Maviniz Gizem-1009 bebek doğum pozisyonuna giriyor eğer başı kanala giriyorsa o da baskı yapar aynı durumdayim