Femay [silindi] kocişinle upuuuzuun mutlu evlilikler diliyorum size aşkım 🧿🧿🧿 tü tü tü nazar değmesin 🥰🥰
Minat9496 [silindi] benimde son 21 ama normal olacağı için 30u gecer diye düşünüyorum keşke 15 güne doğsa 😅
Minat9496 [silindi] insllah 40. Haftada doğarlar sağlıkla ilki 42 de doğdu suni ile bu bebekte erkek erkekler geç doğar diyorlar ama bakalım , senin ki kız mı
ElisaSude25 [silindi] uygulamaya göre son 30. Bebiş 37+5 ile uyumlu bakalım ne zaman gelecek. Cuma günü kontrole gidecem doktorum doğum olabilir dedi ama kesin değil🥹🫶🏻
[silindi] Yenianne6161 evet canım inşallah öyle istiyorum. Tabii bebik nasıl gelmek isterse öyle gelir de benim isteğim vajinal bakalım