Esra-135 Kızlar bir de şöyle bir şey var ama belirti mi bilmiyorum . Otururken egilemiyorum sanki karnım ve karnımın alti , kasiklarim sis gibi öyle hissediyorum . Oturur pozisyonda kalamıyorum geriye yatıyorum.
Parinas Esra-135 gününüz bile geçmemiş daha☹️bulantılar 8 haftadan sonra başlar. Mide yanması da bebek büyüyüp mideyi sıkıştırdıkça olur. Ya daha uzun süredir hamilesiniz ya belirtiler psikolojik. Üzmek de istemem ama saydıklarınız çok bariz belirtiler. Umarım hamilesinizdir ve çok kolay bi hamilelik olur 🙏
Mzzz Parinas valla benim 4 haftalıkti midem bulanmaya başlamıştı yani bu herkeste 8 haftada olacak diye bir şey yok
nar_25 herkesin farklı maalesef ben adetime 5 gün kala gebelik testi yaptım ve çift çizgiydi bulantılarımda 4. hafta bittiği gibi başladı zor bir hamilelik geçiriyorum. Ve erken gebelik testinde değil en ucuz olanda şansımı denedim onda çıktı😂 gebelik varsa test farketmiyor bence ya o kadar erken gebelik testi yaptım çıkmadı diğerinde şansımı deneyeyim dedim çıktı tamamen kişiyle alakalı💖💖 Allah gönlünüze göre versin insallah sizinde
Esra-135 nar_25 Canım geçen ay 3 gün geciktim test yaptım negatif çıktı ertesi gün regl oldum . Bu Ay da günümü beklemeye karar verdim zaten şurada 3 günüm kaldı bakalım. ☺️🫶🙏🤰🤱👨🍼🫶❤️
Lolli Esra-135 ben beş gün kaşa erken gebelik testiyle çok silik bir şekilde öğrenmiştim inşallah vardır hayırlısıyla
Mom6535 Esra-135 bende bu belirtileri yaşıyorum adet günümde lekelenme yaşadım 2 gün 12 gün geçti regl günümden yapmaya korkuyorum negatif çıkar diye valla bu belirtiler bende de var ama güven olmuyor insan vücudu sonuçta psikolojikte olabiliyor
Esra-135 Mom6535 Aynen canım bende üstünde durmamaya calisiyorum zaten varsa başımızın üstüne mucizemiz olacak İNŞAALLAHHHHHHHH AMİNNNNNNNN ❤️🫶🙏🤰🤱👨🍼🙏🫶
Mom6535 Parinas adetlerim düzenli aslında mutlaka 35 40 günü görmeden olurum ama gev döllenme yaşayan biriyim daha önce 2 aylıkken kızımı öğrendim ikinci gebeliğimi de gecikmenin 13. Günü 5.42 değerle öğrendim o yüzden beklemem normal geliyor bana ❤️
Yaprakunallar Son regl başlangıcı 28ydi üç gün önce test yaptım awox negatif oldu ilk idrar değildi ve 28 sn beklettim yanlısıkla