Esra-135 Hizliveofkeli Ara ara oluyor ama öyle sürekli değil. Cumartesi günü annemlerdeydik abim saolsun kendi elleriyle cig kofte yapmış afedersiniz tadına baktım 1 tane yedim 2-3 dakika sonra annemlerden çıkarken bina kokusu sanki bozulmuş kiyma gibi kokuyordu afedersiniz ögüre ögüre bir hal oldum midem bulandı neyse çıktım yolda da devam etti eve gelince tatli bir şey asla canım istedi eksi yemek istedim mandalina yedim biraz hafifledi . Cig köfteyi yedikten sonra mide yanması oldu sonra bina kokusuyla beraber mahvoldum mide bulantısından. Öyle bir şey yaşadım bilmiyorum .
Esra-135 LLimonn Canım bende öyle düşünmedikce böyle belirtiler oluyor işte belirtiler oldukça yine üstünde durmadım ama artık özellikle vajinadaki batma sık bir şekilde olunca ve ilk defa zonklama olunca acaba mi dedim. 🙏☺️
LLimonn Esra-135 inşallah güzel haber alırsın canım 😇 benim tek belirtim sadece 1 ay boyunca ağıran göğüslerimdi sonucunda da hamile oldugumu öğrendim öncesinde hep adetim geçikirdi Değişik hissederdim ama değilmiş meğersem
Simsiyahh LLimonn benimde öyle olmuştu 1 hafta göğsüm ağrıdı anneme ve kayınvalideme sorduğumda adetin yaklaşıyordur ondan dediler benimde normalde göğsüm asla ağrımaz adetim yaklaşınca da olduktan sonra da bir farklılık olduğunu anladım erken gebelik testi istedim eşimden hatta eşim almayalım falan demişti biraz daha bekleyelim diye bende sen al dedim içime doğmuş gibi yapmıştım silik çıkmıştı
Esra-135 LLimonn İNŞALLAHHHHHHHH Canım HAYIRLISI OLSUN VARSA SAĞLIKLA KUCAĞIMIZA ALIRIZ İNŞAALLAH AMİNNNNNNNNN …….. ☺️🙏❤️🤰🤱👨🍼🫶🙏❤️
Parinas Esra-135 gününüz bile geçmemiş daha☹️bulantılar 8 haftadan sonra başlar. Mide yanması da bebek büyüyüp mideyi sıkıştırdıkça olur. Ya daha uzun süredir hamilesiniz ya belirtiler psikolojik. Üzmek de istemem ama saydıklarınız çok bariz belirtiler. Umarım hamilesinizdir ve çok kolay bi hamilelik olur 🙏
LLimonn Esra-135 amin amin aminnnn🤲🤲🤲rabbim nasip etsin valla böyle postlara denk gelince dua ediyorum😇
Esra-135 LLimonn RABBİM TARAFINDAN YENİ YILA BÖYLE MUCIZEVI BIR HEDIYEYLE GIRMEYI ÇOK İSTERİM . HEPİMİZ BİRBİRİMİZE DUA EDELİM . HERŞEY GÜZEL OLUR İNŞAALLAHHHHHHHH …….. ❤️🙏🫶🤰🤱👨🍼🫶🙏❤️
Esra-135 Hizliveofkeli Elimde test yok canım şimdiye kadar üstünde durmadığım için süphe etmemiştim canım. ☺️❤️❤️☺️
Husna_2021 Esra-135 ben 2 gün kala yaptım silik çıktı kanıda 1 gün gecikmeyle verdim pozitif çıktı bence 2 3 tane test alın bekleyemiyorsanız az kalmış zaten bi yapın bakın varsa silik çıkacaktır zaten ben 3 test yaptım iki silik biri daha koyu oldu
Esra-135 Kızlar bir de şöyle bir şey var ama belirti mi bilmiyorum . Otururken egilemiyorum sanki karnım ve karnımın alti , kasiklarim sis gibi öyle hissediyorum . Oturur pozisyonda kalamıyorum geriye yatıyorum.
Esra-135 Husna_2021 Ümitlenmek istemiyorum canım ya yoksa diye eğer varsa Sürpriz olacak İNŞAALLAHHHHHHHH AMİNNNNNNNN ☺️❤️🙏🫶👨🍼🤱🤰🙏
Husna_2021 Esra-135 inşallah vardır rabbim gönlüne göre versin yine de yokmuş gibi yap ben öyle yaptım bir ay önce 4 gün gecikmem oldu heralde var dedim test yaptım negatif sabaha regl oldum bunu da bekleyemedim çıkmasa da geçerse geçtikten sonra yine yaparım dedim öyle avuttum kendimi yani
Esra-135 Husna_2021 Aynen canım bakalım. HAYIRLISI OLUR HEPİMİZ İÇİN İNŞAALLAHHHHHHHH AMİNNNNNNNN …….. ❤️🙏🤰🤱👨🍼🫶❤️