ayseheyecanli 35 haftada bir kere oldu. Bir de 37 haftada oldu o çok uzun sürdü. Dün doktoruma söyledim aksi bir durum olsa söylerdi. Artık ağrıların olmasını istiyoruz dedi sadece. Herkesin yalanci sancısı olmuyor ya da hissetmiyor bilemiyorum orasını ama.