37+4üm çok kilo almadığım için zorlanmıyorum m çatı ağrısı ne hikmetse var bir haftadır. Muhtemelen bebeğim başı kasıklarıma takıldı orda hissediyorum. 4 gündür gebelik şekeri ile uğraşıyorum Allahtan tüm hamileliğimde sağlıklı beslenip sporu elden bırakmamışım yüksek çıkmasa da doktor baya pimpiriklendi. Çocuklarım hep 41de doğdu bu bebeğim o haftaları bekler mi bilemiyorum :)