Gebe1ben ben anlamıyorum bu anne baba isimlerin konulmasını, eğer istememekte netseniz bende kendi babamın adını koyacağım madem öyle sen babanın adını koyuyorsun, bende kendi babamın adını koymak istiyorum deseniz 🤷🏻♀️ yada istemediğim isimi koyarsan bende kendi beğendiğim isimle seslenir, herkesede öyle seslenmesini söylerim vs deseniz? Ben asla kabul etmezdim ondan eminim sadece. Mahkemeye kadarda giderdi benim rızam olmadığı bir isim koyulduğunda