LeylaAB ben ,45 kiloyla hamile kaldım hiçbir zaman göbeğim olmadı her zaman dümdüz bir karnım vardı benim 2 buçuk aylıktı çok minnak çıkmıştı ama 3. Aydan sonra baya belliydi herkes hamile misin diye soruyordu. Şuan 21 haftalık baya belli yani ofa zayıf olduğum için sanırım şuan 55 kiloyum