Melosum34 😅😅😅 bişi olmaz açıcı kullanmadıkça yıpratmaz o kadar sonrasında güzelce nemlendir et çiçek gibi olur
Benim onca sene kızıl kullanmama rağmen akma neredeyse hiç olmuyordu. Saçlarım kuru benim boyayı emiyor sanırım o yüzden. 27 haftalık hamileyim hemen hemen 8-9 aydır bdyamadım 🥴 doğumdan sonra belki renk değişimi yaparım bende 😅💇🏼♀️