Melosum34 evet açıcısı oryal ve 30 luk oksidan kullandık zaten saçım sarı idi diplerim gelmişti dipleri de açtık yumuşak ve ince telli olduğu için açmak kolay oldu . 1 tüp açık gri renk ve yarım tüp 12.0 boya karışımı yapıp sürdüm . Resim atabilsem atacağım da atamadım posta beceremedim