Derya7753 Civcivimmbenim anne karnında ne kadar durursa o kadar gelişir sezaryen sonuçta suyun sancın gelene kadar bekletiyor normal doğum gibi her bebeğin gelişimi de aynı değildir sezaryen diye alsınlar o zaman istedın zaman öyle şey olurmu.
Derya7753 edali777 benimkide 37 de 3500 38. Haftada 3700 olmuş sen düşün bebek iyi olsunda normalmış sezaryenmş valla umrumda değil
edali777 Mucize-1 ayyy maşallah allah anneli babalı büyütsün gözünüz aydın olsun ❤️❤️ tam kaç günlüktü ve muayenede ne diyip aldı sezaryene doktorunuz acaba🥹
Mucize-1 _-7_- evet cnm genel oldum agri direk oradaydı ama sondayım bayılınca takmadılar acıyor dedilerdi abartmışlar o konuda beni korkuttular hiç bisey duymuyorsun ama sadece çıkınca agri orda oluyor