edali777 bende 38+1 özelde kontrole gidiyordm ama devlette doğurmaya kadar verdım normal istiyordum 2 fıtık olunca belde beyin cerrahi normal önermedi pazartesi hem tekrardan kaydım olsun hemde kontrole gittim tahlil verdı perşembe gidicem hem sonuçları hemde sezaryen için rapor alcam bakalım haftaya doğuma alırız dedi bana sancın suyun gelirse hemen gel dedi ama bende ara ara bile sancı yok nasıl anlıycam çok merak ediyorum 😀😀 doğum 7ocak demişti doktorum devlet ne zaman alacak bakalım beni