lilii4 AybenYB sabah aç karna kefir içmenin faydasını görmüştüm bende çok kabızlık yaşıyorum birde zeytinyağının içine incir atıp onu bekletip yemekte iyi geliyor yine aç karna. bana da şurup falan fayda etmedi ve şurup aşırı gaz yapıyor . ilk trimesterda kabızlıkla baya uğraştım ama ikinci trimesterda biraz daha düzenli inşallah senin de düzelir
AybenYB lilii4 inşallah, teşekkür ederim, zeytinyağı incir olayını ben de denemiştim iyi geliyor, zaten bir gün iyiyim bir gün kötü öyle geçiyor, inşallah düzene girer 🥹
AybenYB Gamze_gamze ya gerçekten mi? Bu mesaj umut oldu bana inşallah ben de sağlıklı bi şekilde doğururum sizin gibi, allah analı babalı büyütsün 🧿🥹
AybenYB Sseelliinn teşekkürler kefir mide bulantısından pek tüketemiyoeum ama iyi geliyor diye deneyeceğim 🥹