Yenihayatyeniumut51 Sevgikaya1525 Canım umarım bozuktur test dün regl olmam gerekiyordu olmadım hala umut var🙏
Sevgikaya1525 Yenihayatyeniumut51 ay umarım inşallah diğer test bozuk çnkü hemen Bi test dha al aşkm hemen yap inşallah pozitif görürsün hem erken gebelik testine de gerek yok norml kaset teste de çkr adet günün ya
Yenihayatyeniumut51 Kızlar herkese toplu cevap olsun üzülerek söylüyorum ki adet oldum ilk defa bu kadar umutlanmıştım adetim gecikmişti hayal kırıklığı yaşıyorum çok üzgünüm ne zaman olacak 1 yıldır her ay hüsran her şeyi denedim olmuyor 😔
Sevgikaya1525 Yenihayatyeniumut51 aşkım eğer Bi sorunun yok ise folik asit takviyesi al ve pekmezli yumurta yap hazır adetlisin her gün aç karına yap iç bu ay gebeliği unut hiç aklına koyma gün aşırı ilişkiye gir inşallah tutar
Eda42_ Yenihayatyeniumut51 Rabbim hakkında hayırlısını versin inşallah en ummadığın anda nasip etsin hayırlı sağlıklı uzun ömür evlat Amin amin 🤲🏻
HiraaEfnan Yenihayatyeniumut51 üzülme sakın Rabbim hayırlısını sağlıklısını nasip etsin canım vakti saati ne zamansa o zaman gelir bebiş 🥰
Yenihayatyeniumut51 Sevgikaya1525 folik asit kullanıyorum bu ay çörek otu bal tarçın kürünüdü yaptım 12 gün boyunca yine olmadı
Nuriay Yenihayatyeniumut51 şimdi şoyle bişey soyleyeyim boyle olup gebe olanda var adet olanda umarim sizinkide gebeliktir. ben de evet olmustu boyle doktora gitdim inanmadilar vaginal baktilar bisey yok git adet ol gel dediler. tabi ben inanmadim girdim eczaneye 20 tane test aldim tabi bizim ulkede test çok ucuz orda bilemiyorum gitdim 2 gunde bir yaptim zaten koyulaşiyordu her gecen gun. o yuzden emin olmustum. silikleşirse yalanci gebelik falan oldugunu anliyordum basima oda geldi çunki.
Nuriay Farida_Aliyeva_ her kwste farkli ola biliyor benim adetim 6 gun gecince testde gostermeye basladi ona kadan kaç tane test yapmişdim 7 ci gun gosterdi
Sevgikaya1525 Yenihayatyeniumut51 valla aşkm ben oğlumda soğan incir yaptım o ay tutu bu bebeğim de de pekmezli yumurta yaptım ama en önemli faktör düşünme çnkü düşündükçe olmuyor cnm