Yenihayatyeniumut51 Kızlar günaydın hepinize moralim çok bozuk bu sabah yaptım bunu bu nasıl sonuç ya bi bakar mısınız
Yenihayatyeniumut51 hilal_gokce06 bu strip test idrara batırıyosun acaba fazla mı beklettim elimde başka test de yok bat yarın
Yenihayatyeniumut51 ilaydarabiaoz Negatif olmasın ya dediğin gibi inşallah bozuktur yarın adet tarihi uyuyamıyorum moralim çok bozuldu negatif olmasından korkuyorum
Yenihayatyeniumut51 HiraaEfnan Canım dün adet tarihimdi ama olmadımmm🙈adetim hep düzenli bir gün bile şaşmaz inşallah hamileyimdir eşime yılbaşı sürprizi yapacam eğer varsa inşallah hala kan testine gidemedim 7/24 birlikteyiz
Meltemanneolsun Yenihayatyeniumut51 niye canım benim ben gördüm var çok az da olsa bir kaç gün bekle tekrar yap
Yenihayatyeniumut51 Meltemanneolsun son attığım testte mi gördün canım ben hiç bişe görmedim orda bi de beyaz çizgi çıkmıştı
Yenihayatyeniumut51 Sevgikaya1525 Canım umarım bozuktur test dün regl olmam gerekiyordu olmadım hala umut var🙏