Aysesiz Ankarada Kaan Aydos hoca var. Üroloji doktorudur. Bence bir yolunu bulup sonuçlarınızı ona göstermeniz sizin için daha iyi olur. Adam bu alanda geliştirmiş çnkü kendini en azından gerçekçi bir şekilde ameliyat mı lazım yoksa ilaçla tedavi olunur mu bunu söylüyor. Ankara üniversitesi profesörü olduğu için üniversiteden de randevu alabilirsiniz. özel kadar para ödemezsiniz. Gitmeden önce morfoloji düşük olduğu için hoca sperm dna hasarı testi isticektir. onu yaptırıp giderseniz direk ne yapmanız gerektiğini söyler.
Benim eşimin de morfolojisi yüzde 2 ydi spermleri sizinkinden çok daha fazlaydı. Dna hasarı testinde de birşey çıkmadı şükür. Kaan hoca da sonuçlara bakıp, Birşey yok ama bu zamana kadar olmadıysa bizim gözden kaçırdığımız bir problem vardır. Bence zaman harcamadan tüp bebek yaptırın kesin tutacaktır dedi. (hatta infertilite raporumda üroloji doktoru olarak onun onayı var)
Nitekim ilkinde tuttu Allaha şükür🙏🏾
Hem ankara üniversitesinde kadın doğumdaki başka bir profesör e gittik tüp bebek için. özel muayenehanesine devaö ettiğim halde her işlemi cebeci hastanesinde yaptığı için totalde tüp bebek için 3 bin bile harcamadım.
Benim fikrime göre bikaç kez orda deneyip sonra özele giderim çok param gitmemiş olur diye düşünüyordum. Şükür Allahım aratmadı.
Kusura bakma çok uzun oldu ama yardımcı olmak istediğimden anlattım.