Esrefiblue birazcık fazla sorularım ama sıkmayım seni canım 😊
Ben tüp bebek de tutmazsa diye geriliyorum. Özel hastaneye gidiyoruz bixi müşteri olarak gördükleri kesin gerçekten tüp bebeğe gerek var mı bunu düşünüyoruz. Bir tane oldu ikinci de olur diyor eşim kafanı boşalt diyor ama benim kafa sürekli orda boşalmıyor zıkkım 😔 süreç nasıl bu süreci basıl takip etmeliyiz. Tüp bebek yaptıracağımız doktora nasıl karar veririz. Gibi gibi.bi sürü şey 🤔