Edilann işin garibi regl zamanı yaşadığım ağrıya benzemiyo böyke kürtaj sonrası yaşadığım sancılara benzigo benim regl olduktan sonra ağrım oluyoda çok az oluho öncesi öyle pek olmuyo ama ipne ilk dega oldum bende belki iğne yüzünden reglde böyle ağrılı geçecek herhalde anlamadım hiç her ay böyle değişik merakla bekliyoruz garip bi durum ya 😄