Dmsmsmmdnxn Akidesekeri11 yaaaa anladım ben 3 haftalık gebeyım bana bu cuma gel keseyi görecez dedi 3 haftalıkta gorur mu
Akidesekeri11 Dmsmsmmdnxn aslında anladığım kadarıyla betaya göre gözüküyor ben regle 2 gün kala 136 ile öğrendim pzt günü 3093 çıkınca yarına randevu aldım umarım gözükür ikimizin de 🤍
Edizhr Dmsmsmmdnxn canım naptın gebeliğin nasıl ilerliyo 1986 benimde beta Şubat’ta gideceğim doktora
Dmsmsmmdnxn @"Edizhr En son cuma gel demişti gıtmıstım kesmeyi görmüştük şu an 8 haftalık olduk çok şükür