Dmsmsmmdnxn Kızlar betam 1737 ve bu cuma keseyi görecez dedi siz betanız kacti yada kaç haftalıkta keseyi gördünüz bu arada 3 haftalık gebeyım
efeduru Dmsmsmmdnxn 5+5 te gittim gözüktü canım betam 12 bin falandir diye tahmin ediyorum 🥹 sağlıkla kucağınıza alın 🫶 bir kaç gün daha bekleyip doktora gidebilirsiniz ikinci gebeliğim olduğu için biraz geç gitmeyi tercih ettim
Edizhr Dmsmsmmdnxn canım naptın gebeliğin nasıl ilerliyo 1986 benimde beta Şubat’ta gideceğim doktora
Dmsmsmmdnxn Kızlar bu arada 3 haftalıkta mide bulantısını yada bas dönmesi oluyor muydu Bende hiç bir belirti yok o yüzden endişeleniyorum 😕
Akidesekeri11 Dmsmsmmdnxn bende de hiç belirti yoktu canım şuan 5+0 yarın kese görmeye gideceğim inşallah ve iki gündür koku hassasiyeti dolayısıyla bulantı başladı
Sahra25 Dmsmsmmdnxn betan güzel yükselmiş canım endişe etme ayrıca ben suan 6+4 olmama rağmen hiçbir belirti yok göğüs acılarım dışında gayet normal her gebelik bir olmaz
Meltemanneolsun Haftada öğrendim beta 846 idi. Bı daha olcmedik betayi 5. Hafta gittim keseyi gördüm sonra 7+5 de gittim bebek oluşmuştu kalp atışını da duydum❤️
Meltemanneolsun Dmsmsmmdnxn canım onu ben de anlamıyorum pek benden çok daha düşük olanlarla aynı haftada çıktım. Yüksek olanlarla da bilemiyorum tam ☺️
Dmsmsmmdnxn Meltemanneolsun Hım anlandım peki bir belirtınız var mıydı mıde bulantısı yada baş donmesı gibi
Meltemanneolsun Dmsmsmmdnxn evet adetim 3 gün gecikmisti ben beklemiyordum sabah uyandım midem bulandı başım donuyordu ara ara böyle düşecek gibi oluyirdum öncesinde de. Bı de benim aşırı bel ve sırt ağrım vardı öyle test yaptim
Meltemanneolsun Dmsmsmmdnxn ama herkeste aynı olmuyor kimi hiç anlamıyor bile. Bunyeden bünyeye değişiyor
Dmsmsmmdnxn Akidesekeri11 yaaaa anladım ben 3 haftalık gebeyım bana bu cuma gel keseyi görecez dedi 3 haftalıkta gorur mu