Kızlar merhaba, diyabet hemşiresiyle görüşemedim. O yüzden yarım yamalak bilgimle burda tecrubeli hamilelerden yardım istiyorum.
Suyum fazla oldugu için 37. Haftamda şeker takibi istedi doktor. Asıl konumuza gelecek olursak
Şimdi ben
sabah 10 civarı kahvaltı ederim 12 de tokluk ölçücem
3 civarı hafif bir öğle yemeği 5 te tokluk
7de akşam yemeği 9 da tokluk mu olacak
Bir yakınım tokluk ölçtükten 4 saat sonra tekrar açlık ölçüceksin iki saat sonrası tokluk olucak dedi
Uyarsam akşam 9da yemek yemem gerekicek
Lütfen bilgisi olan varsa yazabilir mi?