Herkese iyi akşamlar bazen bakiyorum 31 haftada nst ye girenler görüyorum ben 32 haftadayım bana doktorun 35 hafta gibi gel dedi ve ben hiç nst ye de girmedim ama ara ara alt tarafım da ağrı ve karnımda elektrik çarpması gibi ağrı oluyor bende istemsiz merak ediyorum sizde nasıl