cauuv1 Username06 geç döllenme evet. Adetin 3 gün gecmesiyle 28 degerle ögrendim 6 haftalıkken doktor 4 haftalık demişti ama bebek gelince haftasını yakalıyo sıkıntı yok
Patito__ Username06 gelisim olmamis herlde ozaman Cok buyuk geçmiş olsun Tez vakitte saglikli bir sekilde nasip olsun amin
Username06 Patito__ evet miyom varmış miyom keseye baskı yapıyormuş ondan büyümüyo ameliyat olucam ekstra miyom için
Zananur Username06 Username06 benim baya gecikme oldu son adet tarihine göre 8 haftalık oluyordu ama doktor ultrasondan bakınca 5 haftalık dedi o yüzden adet tarihim degisti yani geç döllenme olabiliyor cnm herşeyin hayırlısı inşallah
Ebrucar Username06 benim de 2 hafta geç olmuştu kesenin ve bebeğin büyüklüğüne göre söylediler öyle de devam etti
Patito__ Username06 miyom varsa evet maalesrf bazıları dusuge sebep oluyor Rabbim şifa versin insallah sorun cozulur ve birdaha tekrrlanmas saglikla tez zamanda nasip olsun aminnn
Username06 Patito__ evet kanamam başladı zaten çok rahmim kötüymüş temizlenmesi lazım dedi kanama alanı çökmüş
Patito__ Username06 kendiliginden dusurmekte kotunun iisi cnm Tabiki saglikli olsaydi ama en azindan ugrasmadn dusuk yapmak istiyor insan Benimde dusuklerim dis gebelgm vr Rabbim yasatmasin bidaha aminnn
Username06 Patito__ ben 17 haftalık kaybettim normal doğumla o yüzden bunun başında olması daha iyi en azından bebeği görmedim canım yanmıyor o kadar
Patito__ Username06 bende 20 haftalikken kaybettim oyuzden seni ii anliyorum boyle birsey yasayinca insan bari kimyasal olsun filan diorsun Hayat işte… Rabbim tez zamanda saglikla nasip etsin aminnnnnnn Pihtilasmaniza bakildimi