GezenTavuk_2 Canım ben şöyle yapıyorum ; tavuk göğsünü doğruyorum granit tencerede hasliyorum sonrası onu süzüyorum daha sonra tavaya alıyorum Sıvı yağ koyup üzerine tavuklari ekliyorum sonra baharat ekliyorum tercihe bağlı pul biber ya da toz biber , karabiber , tuz , kekik ekleyip kavurun . Müthiş oluyor . Yanına da tablaci salatası yapıyorum . ☺️