twinboymama Aayse1 betası düştüğü için zaten sorun yok. gebelik yok, oluşacakken yok olmuş oluşmamış yani. gebelik olmadığı için kan uyuşmazlıgının da bi önemi olmuyor
Dilos6 Eda42_ Evet benim ilk gebeliğim olduğu için kimyasal ne demek bilmiyordum o nedenle betam düşüyo diye doktora gittim o da bana haftaya kadar sıfırlanır dedi öyle öğrendim neyin ne olduğunu
Eda42_ Dilos6 İnsan başına gelince öğreniyor herşeyi ben de maalesef boş gebelik yaşadım kürtaj oldum kimyasal gebelik yine normal daha sonra sağlıklı gebelik olan çok oluyor inşallah sizin de öyle olur
BebegimVeBenn_ Doktora gittim saglıksız bir gebelik olduğunu ve şuanda onu adetle birlikte attığımı söyledi bir sıkıntı olmayacağını bundan sonra tekrar sağlıklı bir gebelik yaşayabileceğimi söyledi suanlık bir sıkıntı yok dedi
Eda42_ Dilos6 Ayy maasallh ne güzel Rabbim evladını sana bağışlasın hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah amin amin 🤲🏻🤲🏻