Hamileliğini çok düşük bir betayla öğrenmişsin %90 kimyasal gebelik oluşmuş ve şu an atıyorsun bu durum milyonlarca kadının başına gelebiliyor çoğu kadın gebe olduğunu bile öğrenmeden yani adeti bir kaç gün gecikmiş gibi atlatıyor. Kanamanın bitmesini bekle daha sonra bir kadın doğuma git genel muayene ol.