Bugün 84 gun oldu serklaj atilali 19. Haftada acil acilma ile serklaj oldum 13 hafta yattım doktorum artık pek yatma diyor spinal anestezi ile yapıldı 20 dk sürdü çıktım ilk bir hafta kanama gelir dediler gelmedi şükür sari akıntı geldi sadece 14 gün hastanede yatırdı bnm kendi doktorum normalde 1 gün yatıp çıkan var enfeksiyona dikkat edeceksin ağır iş yok egilmek uzanmak yok sadece yemek yap dedi doktorum oturmak azıcık baski uyguluyordu bna bnm acil olduğu için Bn çok dikkatli ilerlemeye çalıştım ama sen doktorunun ne dedigine bak bol su içtim kabiz olmadım ikinmadim ilişki zaten yok dusu ayakta 5 dk ılık su ile aldım