Esinnur63 37+4 ten merhaba artık çok çabuk yoruluyorum kayınvalidemin dediği tısıl tısıl ötüyorum 🤣 ocak ayı geldikten sonra istediği zaman doğabilir ben 5 ocak hissediyorum hayırlısıyla gelsin inşallah bir an önce kucağımıza almayı bekliyoruz oğluşumuzu💙💙💙