xJade a-b1 Doğumum güzel geçti sancı kısmı biraz zorladı ama doğunca unuttum inan.🥰 Darısı sana olsun
xJade Aysenurtkn Gece 3 ten 9 a kadar sancım oldu sonra doğum yaptım. Suyum zor geldi doğumda patlattılar. Ama ebelerden Allah razı olsun çok iyilerdi. Yüzümü severek doğum yaptırdılar. ♥️ Acısını unuttum bile 🤭
Balbebek012 xJade suyun geldi mi şu an ne durumdasın kesin doktor a git ihmal etme nişan sümüksü kanlı olur
xJade PurpleRose çok teşekkür ederim amin Allah razı olsun Allah hepimizin evladını korusun bebek isteyenlerin kucağını boş bırakmasın ♥️♥️♥️