Kızlar 40. Haftadayim az önce kanamam oldu. Nişan mi bilmiyorum pembemsi değil daha kırmızıydi. Sancım da var ama 5 dakikada bir gelmiyor şu an. 15 dk da bir geliyor. Ama bayağı sert bir sancı. Bi duş alip hastaneye mi gideyim yoksa acilen gitmem mi gerekiyor. İlk bebeğim biraz panikte oldum bugüne kadar hiç kanamam olmadı çünkü. Nişan mıdir bu?