Dorammm hayır hayır hiç Allahtan umut kesilirmi bizi ayakta tutan da o 1 buçuk sene çabaladım denedim çok istedim oldu hemde doğal yolla (çikolata kistliyim) ama sağlıklı değildi ilk gebeliğimdi inan hala içimde ne yaşadığımı Allah bilir o kürtaj süreci rabbim kimseye yaşatmasın🙏🥹 Ama olsun her yaşadığımız birer imtihan rabbim bizi böyle sınıyor ne olucaksa hayırlısı sağlıklısı olsun 🙏 Aksatmayın yarın hastaneye gidin lekelenme her zaman tehlikelidir progestan zaten kullanıyormuşsunuz siz elinizden geleni yapın gerisi Allah’ın takdiri🙏 Belki yerini yapıyordur sizin yaramaz miniğiniz olmaz mı? Yer etsin melek annesini hiç bırakmasın inşallah🙏 İçinizi ferah tutun Allah’a emanet olun gelişmelerden bizi haberdar edin❤️🙏