Kızlar çok kötüyüm sabah uyandığımdan beri yataktan çıkamadım .vücudum sanki iflas etmiş durumda kolumu bile kaldıramıyorum .her yerim ağrıyor .en son böyle olduğunda bebeğimin kalbi durmuştu yine aynı şey olmasından korkuyorum .7 haftalık olduk bugün diğer bebeğimi de 8 haftalıkken kaybetmiştim .sizce kolumu dahi kaldıramayacak kadar kötü olmamın sebebi ne? Sizde de bu haftalarda böyle şeyler olmuşmuydu