peaceandlove canım biz normal düz yatağının baş kısmına yatağın altından yükselti verdik ama aşırı değil yani tam baş kısmına denk gelen yere altına ince bir battaniye koydum reflü yatağı gibi oldu ama aşırı eğimli değil. Hastanede ilk doğunca bebekleri koydukları yatak buna göre bayağı eğimliydi. Biz o kadar eğim vermedik ama dümdüz de koymak istemedik gece kusarsa vs diye bir de mesela emzirdikden sonra ağzına geliyor bazen 2 buçuk aylık kızım o yüzden de başının yüksek kalması iyi oluyor