peaceandlove Kızlar bebekler bu yatağı ne kadar kullanıyor? Sizce çok gerekli mi kullananlar yazabilir mi
Yazmelegi_ peaceandlove bence fazla kullanılmaz bebek dönmeyi ogrendigi an kullanımı biter diye düşünüyorum
yeni_anne2 peaceandlove 4 ay maksimum ben de aldım tercih meselesi illa al alma diyemem bana göre güzell kulanılır kaliteli
Eliffyamann peaceandlove ben oğlumda baya kullandım, elim ayağım olmuştu, yatakta aramıza onunla yatırıyordum, beşiğine, ev gezmesine gittiğimizde hep yanimda taşıdım, güvenli geliyordu, bunda da kullanacağım inşallah
peaceandlove yeni_anne2 ben de öyle düşünüyorum hatta 4 ay bile olsa yatağına koymak yerine onunla beraber yatağa koymak daha sağlıklı olur sanki bilemedim
Sevimli_06 peaceandlove takip ettiğim doktor kesinlikle önermiyoruz dedi bebeğin boynu da katlanıyor içinde içine gömülüyor
Civciv53 peaceandlove bence çok gereksiz çok kısa bir süre için ve doktorlar başın sabit olduğu bir yatağı önermiyor. Sonuçta bebek orada resmen gömülüyor kusarsa vs boğulur Allah korusun çok sıkıntı. Ben reflü yatağı kullandım onuda 3. Ayına kadar kullanabildik çok çabuk büyüyorlar
Sevimli_06 peaceandlove rica ederim canım çok popüler bişey yani herkes alıyor ama bebeğe zararlı yinede herkesin kendi tercihi ama ben düz kafa yastığı reflü yatağı bile aldım doktor kullanmami söyledi Yataş junoyu almadim bile
Civciv53 peaceandlove bende bilmiyordum canım ınstagramdan bir kaç çocuk doktoru takip ediyorum onların soru cevaplarında gördüm
Sevimli_06 peaceandlove reflü yatağıni doktora danışın ama evet bebeklerin uyuduğu zemin sert ve düz olucak reflü yatağı da reflü tanısı alınan bebeklerde kullanılıyor siz bebeğiniz doğduğunda çocuk doktoruna danışın ama ben bebeğim dümdüz zemine yan şekilde koydum 3 aylık olunca sırt üstü yatırdim çünkü ilk zamanlar kusma olabilir sırt üstü boğulma riski oluşturur 2 aydan sonra sırt üstü yatırılır
Dilab33 Ben Umay bebek markasının muadilini aldım bildiğim kadarıyla 3,4 ay maksimum kullanım süresi reflü gaz problemi önemli süt fazlası kusma için aldım ben