Onsekiz06 bende de ince bel ağrısı vardı kasıklarda ağrı vardı batma filan Ben on gün sonra test verdim testim 1:51 çıktı meğer bu ne negatif ne pozitifmiş üstünden üç gün geçti sanırım 13 ya da 14 gün Tekrar işte doktor kan tahlili istedi bu sefer pozitif çıktı ama ben on gün sonra kendim gidip yaptım doktor demedi yani doktor bana 12. gün test yapabilirsin dedi ben erken yaptım bekleyemedim o yüzden siz benim dustugum hataya düşmeyin 13:14 gün bekleyin inşallah güzel hayırlı haberler alırsın Allah kalbine gönlüne göre versin Allah isteyen herkese versin