tatlibebegim_ Onsekiz06 kullandığın iğne veya haptan dolayı olabilir hormonlarımızı etkiliyo sonuçta eğer hamilelik oluşursa 5 yada 6.günler tüplerde döllenme olup rahime düşüyomuş
CansuuBlogg tatlibebegim_ bizim bir ablamızın ablası kadın doğum doktoru şimdi ona sorduk bakalım ne diyecek
tatlibebegim_ CansuuBlogg banada söyle bakalım neyin nesiymiş, ben hamile kaldktan sonra 3 aya kadar zorlanmıştım
CansuuBlogg tatlibebegim_ dün dediğim doktor dönüş yaptı demiş ki kendisi haşlama olduğu için tüp bebeğe giriyor ben şu an ne desem yanlış olur kendi doktoruna danışsın
CansuuBlogg tatlibebegim_ aşılamayı yapan doktorumla konuştum şimdi alerji olmuşum daha kullanma dedi
tatlibebegim_ CansuuBlogg Allah Allah ben hiç doktora bu durumu falan söylememiştim demek ki yan etkide yapabiliyomuş
CansuuBlogg tatlibebegim_ tabiki dayanamadım kan testi verdim bugün sonuç çıkar ama değil mi aşılama olalı on gün oldu aşılama günü ile birlikte sayarsak 11
tatlibebegim_ CansuuBlogg ben 12 yada 13. Gün vermiştim 36 çıkmıştı yani varsa tabi 3 5 bişey çıkar ne zaman çıkacak sonuç
1baharcicegi CansuuBlogg benimde ilk aşılamada tütü ilk günden itibaren kasıklarımda ince ince sızılar vardı ama onun haricinde başka belirti olmadı bende iki hafta sonra kanda öğrendim
CansuuBlogg tatlibebegim_ çok şükür Allah’ıma o güzel haberi aldım Allah isteyen herkese nasip etsin sana da haber vermek istedim o kadar konuştuk sohbet ettik . 🥹🌸🫶🏼
tatlibebegim_ CansuuBlogg ayy çok sevindimm senin adına hayırlı olsunn inşallah sağlıklı ilerleyip bebeğini kucağına alırsınn demiştim sanada var gibi diye belirtlerinden🌸🥰
Onsekiz06 CansuuBlogg hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Kaçıncı günde ditwst verdiniz acaba belirtileriniz nelerdi
CansuuBlogg Onsekiz06 testi 13. gün verdim sonuç böyle çıktı belirtiler de kasıklarda genelde bir batma hissediyordum ama göğüs ağrılarım da var