umrumdadegil hipp ve sma optipro denedik yok çöp oldu Bebelaci doktorumuz önerdi kendi yanından 1 kutu verdi içerse rapor olur dedi içti raporla alıyoruz gazına ve kabızlığına iyi geliyor 😂 bizde şakalasiyoruz her zaman en güzel pahalı mamaları içmedi en ucuzunu içiyor onu sevdi 😂 ama bi süre daha mama vermeyi düşünüyorum 6 aydan sonra başka iyi bir marka vermeyi düşünüyorum içerse devam ederim mamaya bizim Bebelac gold değil Bebelac laktosuz süt bazlı