E_Duha Bebeğimi hiç emziremedim 2,5 aylık hep sağıp verdim ama sütüm çok azaldı yinede mecbur mama olarak bebelac aldım ama iki dir veriyorum ve aşırı derecede kusuyor ne yapmalıyım
mcansu E_Duha mama olarak daha iyi markalar tavsiye edebilirim hipp sma tarzı markalar içerik olarak daha iyiler reflü gaz sorunu varsa b markaların ona has içerikli olanları da var
Sevimli_06 E_Duha süt alerjisi olabilir mi diyet mama deneyin bide Bebelacin benim bebeğim Bebelac içiyor
annesininballisi E_Duha doğduğundan beri hipp kullanıyorum. Doktorum hipp veya sma kullanmamı önerdi bu markaları deneyebilirsiniz.
Neferut E_Duha verdikten sonra bi 15 dk dik pozisyonda tutun bebeği hemen gazını da çıkarmayın benimkide çok kusuyordu artık bu sayede önledim gibi. Sma comfort kullanıyorum bende.
E_Duha mcansu gaz sorunumuz var hatta popo çatlağı vardı iki hafta oldu iyileşeli reflüdende şüpheleniyorum beslenme sonrası hıçkırıklı az bi kusma oluyor
E_Duha Sevimli_06 bilmiyorum ki ilk doğdugunda bi iki kere gene bebelac vermiştik emmediği için sarılığı yükselmesin diye ama o zaman böyle bi sorun olmamıştı
umrumdadegil Sevimli_06 alerjiden değil yaramadığı için de kusar Bebelac içince benim bebeğim de kusuyordu
Sevimli_06 E_Duha mama kuru ve serin bi yerde olmali ağzı kapalı en geç 2 3 hafta içinde bitmeli ben Bebelac lf veriyorum normal Bebelac değil doktor başlattı rahat sindiriyor gazına iyi geliyor 6 ayı bittikten sonra hipp veya başka bi markaya gecicez içerse tabi
E_Duha Neferut yeni doğduğu zaman emmediği için sarılık artmasın diye bebelac vermiştik yine onu vereyim dedim ama yok kusuyor o zaman böyle bişe olmamıştı
mcansu E_Duha doğduğu zaman açtığınız kutu değil öyle değil mi? Mamaların ömrü açılınca 20-30 gün falan oluyor çünkü çabuk bozuluyorlar
Sevimli_06 umrumdadegil bilmiyorum benim bebeğim hipp sma optipro sevmedi doktor Bebelac başlati onu içiyor bizim ki normal Bebelac değil bu arada
E_Duha mcansu hayır hayır yeni paket onu o zaman yengemin bebeği mama içior diye ona vermiştik o kdar süre bozulur zaten
umrumdadegil Sevimli_06 bende çok mama denedim bebelac gold gazına ve tuvaletine çok iyi gelmişti ama her gün fışkırtarak kustu sma comforta geçtim her mama da her bebeğe iyi gelmiyor malesef deneme yanılma oluyor biraz mama işi zor 🥲
Annne1 E_Duha ben önceki iki çocugumada Bebelac kullandım ilk çocugum 11yasında ona Bebelac diğeri, 6 yaşında bebelac Gold kullandım. Hangisi derseniz Gold derim
Sevimli_06 umrumdadegil hipp ve sma optipro denedik yok çöp oldu Bebelaci doktorumuz önerdi kendi yanından 1 kutu verdi içerse rapor olur dedi içti raporla alıyoruz gazına ve kabızlığına iyi geliyor 😂 bizde şakalasiyoruz her zaman en güzel pahalı mamaları içmedi en ucuzunu içiyor onu sevdi 😂 ama bi süre daha mama vermeyi düşünüyorum 6 aydan sonra başka iyi bir marka vermeyi düşünüyorum içerse devam ederim mamaya bizim Bebelac gold değil Bebelac laktosuz süt bazlı