Deleted33000 GirlandBoy_Mom anneler hisseder kuzum bende erkek hissediyordum en baştan beri aş ermem de oglumdaki gibi meyve çok yiyorum ordan tahmin ediyordum seninde hislerin çıkar kesin🤭🤭🤭
GirlandBoy_Mom Deleted33000 kızımı da hissetmiştim hep kız dedim bunuda erkek hissediyorum ama kız olursada iki kız güzel olur arkadaş olurlar bana😍
GirlandBoy_Mom Sevgimmm13 maşallah canım bişey kalmamış çok heyanlısındır şimdi ne zaman doğum olur diye ayy😍🥹🥹
Pelnztrk GirlandBoy_Mom valla bende özlee gidiyorum 7 ocakta kontrolüm ama pinpirikliğim tuttu sanki haftama göre hareketlerini az hissediyorum diye devlete gittim bugün iyimiş kızçem şükür🫠
GirlandBoy_Mom Pelnztrk ahh analık Kuzum işte biz anneler öyleyiz biraz bende sürekli görmek istiyorum kalbim pıt pıt yarın gidicem diye🙈🥹
Girlmama GirlandBoy_Mom bizimde görüş günü oldu 27. haftadayız hastaneden geldim şimdi nst bağladılar yarın da muayeneye çağırıldık
Girlmama GirlandBoy_Mom evet erken doğum riskimiz var iç karnım küçük olduğu için ama temiz çıktı kafası fazla kasığıma doğru ebe de çok aşağıda orda napıyor acaba falan dedi güldü ama belkide dönüyordur yarın öğrenicez
GirlandBoy_Mom Girlmama anladım canım geçmiş olsun Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲 🩷
GirlandBoy_Mom Deleted33000 amin cümlemizin inşallah eli ayağı düzgün olsunda nasipte ne varsa o olur🤲