MA123 ozgese-s bırde ben bunu ıkıncı el alacağım 1500tl değmez mi ? Gittim baktım sıfırdan farksız Oturma odasına yatak odasına getırıo götürmeye Yanı dıger bez besık portatıflerden ıyı değil mıdır ?
ozgese-s MA123 1500 tl iyi canım 5 ay falan kullanırsın bende öyle dişündüğüm için almıştım odadan odaya taşırım yanım da olur diye
MA123 ozgese-s Allah razı olsun her sonuma yanıt verdiniz Birde bu parçalara ayrılıyor mu ? Baktım bulamadım nette kadıncada sormayı unutmuşum Daha sonra kaldırılıyor mu yanı
ozgese-s MA123 canım senden dr Allah razı olsun valla onu hatırlamıyorum oğlan düşünce hemen birine vermiştim öylece katlamadım hiç