ozgese-s MA123 Canım hiç kullanışlı değil 1 yaşına kadar zaten yatamaz ayaklanmaya başladığın da çok tehlikeli beşik al ama kademesi daha aşağı da olanlar vardı onlara bak istersen emin ol paran boşa gider bende odadan odaya taşırım yanım da olur hem de ayrı oda yapmıştım büyüyen beşik ona geçeriz diye bunu tercih etmiştim valla oğlum düştü o yüzden kimseye önermiyorum bu beşiği
MA123 ozgese-s besıgım var normalde canım büyüyen besıklerden oda büyük yer kaplıyor yatak odasında diye küçük bırsey alayım sonra evdekıne yatırırım dedim güya da bunda bana 2-4yas arası dediler yalan atmışlar Ondan buna bakıyorum Yoksa evde besık var aslında
defnevedoruk MA123 çok kücük canım imkansız dönmeye başladıktan sonra hiç sanmıyorum bunun bir tık büyüğü vardı bizde kızım yatamadı baska aldım
MA123 defnevedoruk ozaman hıc almayayım bunu Bır arkadaşım satacaktı bana güya bebegım sevemedı galan dedı ama belkıde oda kullanamadı bana öyle dıyor
Girlmama MA123 3 4 ay kullanacaksan juno al herkes çok memnun ekimiz ayağımız oldu diyorlar ve çok hafif istediğin odaya taşıyabilirsin hem bende aldım baya kaliteli aynı zamanda reflü yatağı olarak da geçiyor daha sonra da aldığın beşiği kendi odana kurarsın yine kullanabilrsin
MA123 Girlmama hangısı kuzum sana zahmet olacak atsanda baksam Bu cıvılda portatıf besıklerın az büyüğü var sallanan onlar nasıl acaba ya ah resım atamıyorum kı atayım ya
Girlmama MA123 Küçük beşikler çok saçma olur bu seni idare eder sonra büyüyen beşiğine geçirirsin kendi odana kurarsın onu idareten çünkü portatif beşikte falan yatamaz ve güvenli değil dönmeye başladığında ya normal bir beşik alacaksın ya da idare edip evdeki beşiği geçiceksin
MA123 defnevedoruk ne alayım kuzum ya park beşikten küçük başka ne var ki 🤨🤨doğuma 10gun kaldı karar veremedim henüz ve zaten yokta yani Büyüğü büyük Küçüğü çok küçük Ortası yok
defnevedoruk MA123 ben kızıma park yatak aldım ama anne yanı, 20,5 aylık olana kadar kullandı. simdi kaldırdım kardeşini yatıracağım anne yanı olması cok cok iyi tam yatağıma hızzalıydı cok rahat ediyordum
Girlmama defnevedoruk 4 ay idare eder ve yenidoğanlar güvenli bir şekilde bunda uyuyor ekstra beşik alması gerekecek büyüyen beşiği kullanamazsa ve en oluru da park yatak junolar salon da orda burda kullanmak için iyi ya da yatakta yanınızda uyicaksa
MA123 defnevedoruk oy oy ıste evde besık olunca bunları almaktan vazgeçiyorum hıc olmasa bunun en konforlusu en ıyısını alırım ama bunu alırsam evdekı kalır muhtemelen En ıyısı almayayım evdekıne yatsın diyecegım artıkof of
defnevedoruk MA123 ben bunu kızım 4 aylıkken aldım evde 2 tane daha vardı valla verdim ikisinide baskasına cok pismanım yaptığım masrafa ama iste ilk çoçukta tecrübesizlikler oluyor
MA123 ozgese-s canım birken daha sormak ıstıyorum arkadaşın attığın resmî görerek yorum yazdın demi yani bugün e bebeğe gıttım baktım 0-9aylıkmıs yatar dediler de
MA123 ozgese-s bırde ben bunu ıkıncı el alacağım 1500tl değmez mi ? Gittim baktım sıfırdan farksız Oturma odasına yatak odasına getırıo götürmeye Yanı dıger bez besık portatıflerden ıyı değil mıdır ?