Benimde kese oluşmuştu ama bebek yoktu kurtajla keseyi aldilar kanamam 22 gün sürdü kanama olduğu süreçte zaten ilişki yasaktı
Doktor en az 3 ay korunmam gerektiğini söyledi 3 ay korundum korunmayı bıraktığım an hamile kaldım
Düşük yapmak kurtaj olmak aslında bi yandan çok sağlıklıkliymiş ikinci gebelik daha saglikli oluyormuş
Rabbim en kısa zaman da hayırlısıyla nasip etsin inşallah