Beybiik Nilbebek27 büyük ihtimal çünkü benide o yüzden çağırdı işlemler yapıldı anesteziye onaylattir gel gününü vereyim demisti
Busraoztas Benimde 37+1de verildi bugün 2.sezerysn Bana bugün verdiler iki veya üç ocağa doğum doktorum raporu onayladı anestezici yarında ameliyt hane onaylick