Ebruaslan-21 Birbenbirbebek gerçekten bende öyleydim sürekli gitmek istiyordum hastaneye acaba birşey mi oldu çok şükür bugün kendini belli etti 😍🙏🏻🙏🏻
Ebruaslan-21 gecegunduz ilk gebelikse normaldir diyorlar benim ikinci gebeliğim ben bile 19. Haftamda hissettim sıkmayın camınızı hissedersiniz 🙏🙏☺️
gecegunduz Ebruaslan-21 yaa yeni görüyorum yorumunuzu hayır ilk gebelik değil ikinci gebeliğim 🥹dünden beridir hissediyorum çok şükür bugün daha belirgin hissettim hatta
danla2711 Ebruaslan-21 çok mantıklı😂 birde bebeğin kilosu önemli ya bazı bebekler kilolu doğuyor çoğu kıyafete giremiyor 😂
Fatma5806 Ebruaslan-21 maşAllah 💕 benimde oğlum var şimdide 2. Ye hamileyim birde kızım olur inşAllah çok istiyorum ilk gebeliğinizle farkı nedir ? Benim henüz 4 haftalık hiç bir gebelik belirtim yok