ipekatac_21 benimde bugün kontrolüm vardı 27+2 yim benimde bebeğimin normalin aşağısında duruyo baskı yapıyo kasık ve çatı kemiği ağrısı yaşıyorum progestan başladık bugün rahim ağzı açılmadığı sürece sorun yok dedi doktorum ama tabiki dikkat etmek lazım uzan dinlen bol bol ağır iş yapma eğilme sorun olmaz Allah’ın izniyle