Kızlar 29+4 haftalık gebeyim bebeğim biraz aşağıda ve çoğu zaman çok fazla vajina ağrım oluyor yürürken otururken bu erken doğum belirtisi midir cumartesi günü hastaneye gideceğim kontrolüm var ama çok korkuyorum kötü bişey duymaktan bebeği aşağıda olup zamanında doğum yapan var mı aranızda